mandag 19. januar 2009

GRATULERER, ENGLER!



Gratulerer såååå mye med dagen, Anders! Og Mamma, som hadde bursdag igår! Det er rart å tenke på at lille Andersmann har blitt så stor at han nesten ikke kan løfte han opp og bære ham rundt lengre. Enda han bare har sitt første tiår bak seg. Og Muttern ser jo bare bedre og bedre ut som åra går : ) Ikke dårlig! Jeg håper dere har hatt fine dager og kost dere masse, jeg skulle ønske jeg kunne vært der og sunget, men jeg får bare gjøre det godt igjen siden.. Dere er så veldig viktige for meg, og jeg setter pris på alt dere gjør for meg. Jeg gleder meg masse til å se dere igjen, og til å erte litt på småbrødre igjen : ) Ha en fin dag, nyt den og husk at jeg tenker på dere. Store bursdagsklemmer fra Peder : )

2 kommentarer:

Nina sa...

Peder - the man - du er favoritten vår! I går var hele familien (minus onkel som sliter seg gjennom noen håndballkamper i Kroatia...) her på middag og kaker. I dag har det vært 22 tiåringer i stua. Det gikk fint!

Vi er kjempeglade i deg!

Bjørneklemmer fra Anders og mamma

Petter sa...

Helt enig i hva du skriver angående din mor peder. Skulle ønske jeg var født noen år tidligere.....